Sponsor contracten getekend

11 juni 2017 16:30

Voetbalvereniging v.v. Sliedrecht heeft zaterdagmiddag 10 juni 2017 een kledingcontract getekend met Miranda Reijnders (Hummel) namens Reijnders Teamwear & Printing (voorheen Sporthuis Leo Reijnders) en de muziekgroep voor verstandelijk beperkten United by Music.

De contracten zijn getekend tijdens de jaarlijkse sponsoravond. Het kledingcontract is gesloten voor een periode van zes jaar. Met United by Music is ook een contract gemaakt voor een periode van zes jaar. Zie voor meer informatie over United by Music ook het vorige nieuwsbericht.

Bij United by Music zijn ze heel blij. Oprichter Joris van Wijngaarden vindt vooral de samenwerking met een Sliedrechtse vereniging fantastisch. In Nederland zijn nu drie groepen van mensen met een beperking actief, in het noordwesten van Amerika twee groepen en in Noorwegen één groep. Van Wijngaarden praat over een initiatief in Roemenië. Van Wijngaarden kwam voor het contract speciaal terug uit Denemarken. Zondag vliegt hij weer terug

Bron: Sliedrecht24