Niemand Buitenspel

Sporten wil je blijven doen, ook als je het even wat minder goed hebt. Niet iedereen kan de contributie betalen. Tegenwoordig hebben 1 op de 11 gezinnen te maken met financiële problemen. Dat is niet vreemd in tijden van inflatie en hoge energierekeningen. Als club zijn we daarom aangesloten bij hetNiemand Buitenspelprogramma. Een initiatief dat blijven sporten mogelijk wil maken voor iedereen, ook in financieel moeilijke tijden.

Benutting lokale voorzieningen onder begeleiding van een Financieel Contactpersoon
Met ‘Niemand Buitenspel’ kijkt onze financieel contactpersoon samen met ouders en/ of verzorgers of hun kinderen recht hebben op gemeentelijke regelingen via het platform Geldfit/voetbal.

Deze tool informeert (aspirant-)clubleden over de beschikbare regelingen voor een bijdrage in de contributie, een vergoeding voor voetbalschoenen of andere minimaregelingen in onze gemeente. Door mensen te koppelen aan beschikbare regelingen nemen we drempels om te sporten weg en helpen we leden bij het op orde krijgen van hun financiële basis.

Benieuwd naar wat de financieel contactpersoon voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met onze Financieel Contactpersoon [email protected] of stuur een WhatsApp berichtje naar +31 6 2190 3969. Het contact is geheel vertrouwelijk.

Financiële gezondheid

Financiële gezondheid betekent dat je rekeningen kan betalen en onverwachte kosten kan opvangen. En ook dat je geld opzij kan zetten voor later of om je dromen waar te maken. Inzicht in je financiële situatie helpt je om met een goed gevoel de juiste keuzes te maken. Zodat jij je leven kan leven zoals jij dat wil.

Als vereniging streven we ook naar financiële gezondheid en dat begint met financieel gezonde leden. Een betere financiële gezondheid genereert meer activiteit en betrokkenheid en brengt de vereniging tot leven.

Wil je lid worden van VV Sliedrecht? Kijk dan voor meer informatie op onze speciale pagina 'Informatie en aanmelden'