Wie is Wie - Redactiecommissie

Nieuwsbericht doorgeven?
Wilt u een bericht plaatsen op de website? Neem dan contact op met een van de redactiecommissie leden.

E-mail: [email protected]U kunt ook een bericht sturen via ons contactformulier. Klik hier voor het contactformulier.

Wat doet het redactieteam van onze vereniging?
Het redactieteam zet zich onder meer met veel plezier in om jaarlijks de presentatiegids te maken, het visitekaartje van onze vereniging. In 2016 is daar voor het eerst ook de Baggercup special bijgekomen, die huis-aan-huis in Sliedrecht is bezorgd. Een informatieve special waar we als vereniging trots op mogen zijn.

Wij doen ons best ook om  allerlei andere informatie, wedstrijdverslagen en berichten op de website te plaatsen.  Als leden van onze vereniging moeten wij het echter samen doen, daarom is ons motto: “voor leden door leden”. Het redactieteam is klein en wij kunnen niet overal aanwezig zijn. Ook zijn wij niet altijd op de hoogte van activiteiten uit de diverse geledingen van onze club, omdat wij daarover niet worden geïnformeerd.

Informeer ons
Daarom vragen wij jullie: informeer de redactie over alle zaken waarvan je denkt dat ze belangrijk zijn voor anderen. Ons team is afhankelijk van onze leden! Heb je iets te melden over je elftal of een speler, trainer of activiteit? Mail je zelf geschreven artikel (liefst met foto) of de gegevens over een activiteit aan  [email protected]. Wij zullen het ingezonden artikelen na controle op de website (laten) plaatsen of de verstrekte gegevens verwerken in een info-/nieuwsbericht.

Vragen? Tips?
Heb je vragen of tips voor het redactieteam? Lijkt het je leuk lid te worden van ons team? Neem contact met ons op. Het redactieteam bestaat uit: Edwin Bronwasser, Joop Hartog, Gert den Toom,  Jelle den Toom en Kees Verhoef.