VV Sliedrecht en United By Music slaan handen ineen!

29 mei 2017 21:30

United by Music

United by Music geeft getalenteerde mensen met een verstandelijke beperking de kans om op te treden voor een groot publiek. Het doel van de stichting is om de inclusie van mensen met een verstandelijke beperking te bevorderen en hun kwaliteit van leven te verbeteren. United by Music heeft drie bands met diverse zangers en zangeressen. Met groot enthousiasme brengen de artiesten verschillende nummers in de blues- en swingstijl gecombineerd met boogie woogie.

Sinds 2005 is United by Music uitgegroeid tot een internationaal succes met stichtingen in Nederland, Noorwegen en de Verenigde Staten. De droom is om United by Music in elke gemeenschap te introduceren, zodat mensen met een beperking overal ter wereld hun talenten kunnen tonen. Het podium geeft de artiesten een unieke kans om als gelijken behandeld te worden. In 2013 is het zelfs wetenschappelijk bewezen dat United by Music een positief effect heeft op de artiesten, omdat zij zich minder eenzaam voelen en meer sociale steun ervaren (klik hier om meer te lezen over het onderzoek).

“Music is what unites us and makes us all the same.” – Candye Kane

Ben je benieuwd en wil je ons een keer zien? Kom dan naar een optreden of een artiestendag!

Het gezamenlijke doel
Vv Sliedrecht  heeft als  grote amateur voetbalclub een belangrijke maatschappelijke functie in de gemeente Sliedrecht(en daarbuiten) en een partnership met United by Music geeft aan deze rol nog meer invulling. Door de handen ineen te slaan kunnen we de droom van United by Music in vervulling laten gaan.

Daarom hebben we besloten om United by Music als prominente sponsor aan ons te binden. Dit doen we door middel van shirtreclame: op alle wedstrijdshirts van de gehele vereniging prijkt het logo van United by Music. Hiermee geven we de stichting United by Music meer naamsbekendheid en laten we zien dat we deze stichting steunen.

Vv Sliedrecht draag mensen met een beperking een warm hart toe: naast ons G-voetbal gaan zeer binnenkort deze mensen ook  een grote rol spelen bij de onderhoud van ons sportpark.

Naast het actief promoten van de naam van United by Music door al onze leden, is het uiteraard ook de bedoeling dat wij als vv Sliedrecht in de nabije toekomst ook flinke donaties kunnen doen aan United by Music. Wij willen dit gaan realiseren door een aantal donateurs aan onze vereniging te binden.

Donateurschap

Het is ons doel om binnen een tijdsbestek van 3 jaar, op al onze tenues de naam ‘United by Music’ te dragen. Op dit moment heeft de vv Sliedrecht ongeveer 800 spelende leden en u begrijpt dat hier veel geld voor nodig is om dit te kunnen realiseren.
Met een bedrag vanaf €100,- per jaar  kunt u deze unieke samenwerking ondersteunen en bent u als donateur aan dit project verbonden. Als donateur zal uw naam op de speciaal daarvoor gemaakte doeken op Sportpark de Lockhorst prijken evenals in de jaarlijkse presentatiegids en baggercupkrant(oplage 11.000stuks!), de website en op de diverse schermen in de kantine. Uw donatie gaat naar het kledingfonds van vv Sliedrecht en een groot  deel wordt weer overgemaakt aan United by Music.

De aftrap van deze mooie samenwerking zal plaats vinden tijdens onze sponsoravond op 10 juni a.s.: de muzikale omlijsting zal worden verzorgd door United By Music!