Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Sliedrecht JO8-1

Naam : Jesse Klomp

Leeftijd : 7, mijn verjaardag is op 16 maart.

Wanneer ben je begonnen met voetballen : Toen ik 4 werd ben ik gelijk met de mini’s gaan meetrainen. Mijn vader was de trainer en mijn oudere broer Matijs (9) trainde daar ook.

Bij welk team speel je nu en op welke positie : In JO8-1 en ik sta rechterspits.

Wat is jouw favoriete speler, zowel voor de Nederlandse als de buitenlandse competitie : Tadic in Nederland en Messi in het buitenland. Messi hebben we afgelopen zomer zien scoren toen we in Barcelona de wedstrijd tegen Boca Juniors bezochten.

Wat is je favoriete team voor zowel Nederland als buitenland : Ajax in Nederland en Barcelona in het buitenland.

Wat doe je graag in je vrije tijd? Ik voetbal elke dag, ik hou van zwemmen, ik ga heel graag naar de dierentuin (we hebben een abonnement van Blijdorp) en ’s avonds als we binnen zijn kijk ik graag filmpjes op de iPad.

Klik hier voor de foto's

Overzicht pupillen van de week