Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Sliedrecht JO11-2

Hallo allemaal, mijn naam is Jurre de Munck, ik ben 10 jaar en ben keeper in JO11-2, het team van trainer Richard van Gelder.

Ik vind het erg leuk om vandaag pupil van de week te mogen zijn.
Vier jaar geleden ben ik begonnen met voetbal, maar daarnaast vind ik andere sporten ook leuk.
Ajax is mijn favoriete club in Nederland en Liverpool in het buitenland.
Arjen Robben is voor mij de favoriete Nederlandse speler en Eden Hazard als buitenlandse speler.
Ik ben keeper in JO11-2 dus bij het 1e elftal van Sliedrecht is Mathijs Donatz natuurlijk mijn grote voorbeeld.
Sliedrecht speelt dit seizoen erg goed en ik denk dat ze vandaag met 6-0 gaan winnen.

Klik hier voor de foto's van Jurre.

Klik hier voor de foto's van JO9-3

Overzicht pupillen van de week