Ook C.v.W Totaal-Schilderwerken tekent bronzen sponsor contract met VV Sliedrecht

14 april 2019 22:00

Kees Verhoef

Afgelopen zaterdag mocht VV Sliedrecht wederom een bronzen sponsor begroeten: dit maal was het Corné van Wijngaarden van C.v.W. Totaal-Schilderwerken die zijn handtekening zette onder de overeenkomst!

C.v.W Totaal-Schilderwerken ook wel Totaal-Schilderwerken genoemd is een bedrijf die zich richt op de particulier en de bedrijven sector.

U moet dan denken aan woningen, winkels, bedrijfspanden, kantoren enz.

Wij zijn gevestigd in Bleskensgraaf en in Sliedrecht en zijn te bereiken via tel: 06 26386426 of 0184-426494 of mail: [email protected].

Totaal staat voor een totaal concept op het gebied van schilderen en eventueel andere werkzaamheden die er bij komen kijken.

U kunt denken aan het schilderen van wanden en/of plafonds, het aanbrengen van Reno of Glasvliesbehangen , latex spuiten , schilderen van kozijnen, deuren, houtrot reparaties, beglazingen, advies in kleur en onderhoud. Maar ook advies op besparingen van onderhoudskosten op langere termijn.

Als sponsor (net als alle ander sponsoren) laten wij zien dat wij een steentje bijdragen aan het verenigingsleven. Uiteindelijk komen deze bedragen ten goede aan de vereniging en kunnen hier extra dingen voor worden gedaan voor o.a. de jeugd.