Kraaijeveld Belastingadvies sponsort jacht aan de vereniging

10 juli 2023 15:00

Vincent Bons

Tijdens de Baggercup kwam de wens naar boven dat een bootje bij veld F geen overbodige luxe is. De sloot is daar net iets te breed om met de ballenvanger de overkant te bereiken.

Tijdens de klusdagen kwam deze wens bij Hans en Marjan Kraaijeveld ten gehore en binnen een week brachten ze het bootje (zelfs in blauw witte kleuren) naar de vereniging. Hans en Marjan hartelijk dank voor deze mooie bijdrage en vooral ook de manier waarop. Niet lullen maar poetsen. Daar houden we van. Voor uw administratie en belastingadvies kijk op www.kraaijeveldba.nl

Mooie bijkomstigheid is dat we binnenkort ook rondvaarten kunnen aanbieden nu ons sportpark bijna op de UNESCO vwerelderfgoedlijst staat. Deze organisatie is langs geweest op ons park en was laaiend enthousiast. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.
5d8b5909-7777-4a21-a145-830e647de69d.jpeg

Kapitein Vincent Bons