Thuiswedstrijd om snel te vergeten

9 februari 2020 15:45

SLIEDRECHT- Na een mooie 1e helft tegen het altijd lastige Oranje Wit stond Sliedrecht verdiend met 3-0 voor. Met een schitterend afstandsschot van Arjan nam Sliedrecht een verdiende 1-0 voorsprong. Ook Fatih vond in de 1e helft tweemaal het net en ging Sliedrecht met een tevreden gevoel de rust in. In de 2e helft echter een geheel ander Sliedrecht dat onherkenbaar de 2e helft inging. Trainer-coach Kock probeerde nog van alles te herstellen maar er werd in zijn geheel niet geluisterd waardoor Oranje Wit door persoonlijke fouten van Sliedrecht weer op 3-3 kon komen. Wereldkeeper Michael werd wel gemist (blessure aan de oogkas) maar zijn vervanger Jeffrey kon helaas niet voorkomen dat uiteindelijk Oranje Wit in de laatste minuut aan het langste eind trok. Met een onhoudbaar afstandsschot wist de nummer 10 van Oranje Wit de winnende treffer te scoren. Al met al wist Sliedrecht na afloop zelf wel hoe een dergelijke onnodige nederlaag tot stand kwam en dienen zij weer eens zelf in de spiegel te gaan kijken.