Toppers van het G-team

23 april 2024 19:45

Ton den Dunnen

Afgelopen zaterdag werd door een aantal leden van het G-team ter ondersteuning een middag meegedraaid achter de bar. Van links naar rechts op de foto: Giovanni van Aartsen, Bjorn timmer, Jimmy Weterings, Davy Vollebregt en Jeffrey van dorst.

Het G-team is inmiddels sinds de oprichting in 2010 al een groot aantal jaren betrokken bij de activiteiten van v.v. Sliedrecht en is een vaste waarde.
Op dit moment is het rustig, doordat er geen wedstrijden meer op het programma staan. Doordeweeks wordt daarentegen door de mannen op donderdag wel volop getraind, onder leiding van onder meer Cock Goedhart en Davy Vollebregt.