JO15–3 ging op Tienerparty

23 februari 2020 13:00

Marco Sala

Op zaterdag 22 februari was er geen voetbal voor JO15-3. Voor de trainers een mooi moment om iets leuks gaan doen met het team . Dit in het kader van teambuilding. Want teambuilding is, naast met elkaar trainen en voetballen, ook belangrijk. Er werd besloten dat het team ging bowlen en daarna met elkaar steengrillen. Lekker smullen van de smulplaat. Deze avond was alleen voor spelers.Om het geheel een beetje in toom te houden gingen er ook drie begeleiders mee. Maar of die nu het verschil maakten?

De keuze voor deze avond viel op de Merwehal in Dordrecht waar een heuse Tienerparty werd geboekt. Tijdens de laatste training voorafgaand aan deze avond werd eerst de wedstrijdstrategie nog doorgenomen. Bij het bowlen genieten en zoveel mogelijk kegels omgooien. Bij het steengrillen was maar 1 strategie mogelijk namelijk aanvallen.

Het team kan niet alleen goed voetballen, maar ook zeker overweg met een bowlingbal. De ene spare en strike na de andere werd er gegooid. Soms er ook niet gescoord, maar dat gebeurt in een voetbalwedstrijd ook. Dan hoorde je een van de trainers zeggen goede bal man. Lekker bezig. Ja de stemming zat er goed in.

Naar een uurtje lekker bezig geweest met de bowlingballen, werd het tijd voor de inwendige mens. Zet een voetbalteam neer bij eten, en je weet niet wat je ziet. De schalen met vlees waren zo op, zodat er steeds nieuwe aanvoer kwam. Er werd veel gelachen en gegeten. Dat maakt het toch een echt team hoor.

Naar een uurtje of zo aan de smulplaat, gingen de boys op “speurtocht” en ontdekte een heus indoor speelparadijs. Daar werd met hartenlust gebruikt van werd gemaakt. Ook stond er in de hal een boksbal waar je zo hard mogelijk tegen moest slaan. Uiteraard werd die ook uitgetest. Wat een bikkels!

Maar aan alles komt een eind. Zo ook aan de JO15-3 Tienerparty. Ook de begeleiders van het team vonden het een zeer geslaagde avond en er werden al plannen gemaakt voor een volgend seizoen.

Dit soort avonden maakt het team nog beter en heeft de basis gelegd voor de rest van het seizoen. De begeleiders van deze avond bedanken iedereen die dit hebben mogelijk heeft gemaakt, maar vooral de spelers die zich keurig hebben gedragen.

Bron: Marco Sala