Toekomst Jeugdvoetbal v.v. Sliedrecht

25 mei 2017 11:30

Peter Vleugel

Graag gaan wij aanstaande dinsdagavond in gesprek met iedereen die wellicht wat zou kunnen doen voor de jeugd het komende seizoen.

Zoals bekend stoppen er een aantal Jeugdcommissie leden aan het eind van dit seizoen. Gelukkig blijven er ook een aantal over, maar we kunnen op diverse fronten bij de jeugd nog wel wat hulp gebruiken:

- Algemene taken (al dan niet als lid van de Jeugdcommissie)
- Voetbalzaken (al dan niet als lid van de Technische Commissie)
- Trainers / Leiders

Iedereen die de jeugd van onze mooie club een warm hart toedraagt, is welkom om hier een open gesprek over te komen voeren. Graag zien wij jou a.s. dinsdagavond om 20:00 uur op de voetbal (in het jeugdhonk).

Groeten,
Peter Vleugel