Informatie over volgend seizoen

3 mei 2017 20:30

Peter Vleugel

Het huidige seizoen is weliswaar nog niet volledig afgerond, maar de aandacht van de jeugdcommissie gaat al geruime tijd uit naar het volgende seizoen. We lichten graag toe hoe de indeling van de teams tot stand komt.

Indeling selectieteams

De afgelopen tijd is door de Technische Commissie veel aandacht besteed aan het scouten van talenten voor onze selectieteams. De komende weken zullen de selectietrainers de potentiële kandidaten uitnodigen voor trainingen en oefenwedstrijden.

Op basis van hun mening en de gesprekken die er onderling gevoerd worden met de Technische Commissie, worden de definitieve selecties samengesteld.

Bekendmaken selectieteams na 15 juni

De uiterlijke datum van overschrijving is ook dit jaar 15 juni. Tot die tijd vinden er nog wijzigingen plaats (en is het dus bijvoorbeeld nog mogelijk dat spelers overkomen van andere verenigingen). Het bekendmaken van de selectieteams gebeurt dan ook pas na 15 juni.

Indeling overige teams

Zodra de selectieteams bekend zijn, kunnen we de overige teamindelingen vast gaan leggen. Dit doen wij in goed overleg met de trainers en leiders van de verschillende teams. De uitnodiging hiervoor volgt vanzelf.

Bekendmaken overige teams - eind juni

We streven er naar om de teamindelingen uiterlijk eind juni bekend te maken, omdat we beseffen dat het goed is om voor de vakantieperiode te weten in welk team iemand speelt.

Ook dit jaar geldt voor alle teams: hou er rekening mee dat een indeling nooit helemaal definitief is. In uitzonderlijke gevallen (blessures etc.) kan dit altijd nog wijzigen.

Oproep: trainers/leiders/stagiaires

Voor iedere leeftijdscategorieën zijn nog trainers en leiders nodig! Enthousiaste vrijwilligers die nu al weten dat ze volgend jaar beschikbaar zijn om een team te trainen, of een trainer willen ondersteunen (als leider, vlagger etc.) => meld je aan, we kunnen iedereen goed gebruiken! Dat geldt ook voor de wat oudere jongens/meisjes die wellicht op zoek zijn naar een geschikte stageplaats.

Heb je vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van deze informatie, schroom dan niet om ons aan te schieten op de voetbal, of een mail te sturen naar [email protected].

Groeten,

Jeugdcommissie v.v. Sliedrecht