Penningmeester Albert Visser koninklijke onderscheiding

26 april 2018 20:30

Onze penningmeester Albert Visser heeft op donderdag 26 april 2018 een koninklijke onderscheiding ontvangen en is benoemd tot lid in de orde van Oranje Nassau.
Albert kreeg het op zijn vakantieadres via een skype verbinding van de burgemeester te horen. De versierselen zullen hem dus later formeel nog worden uitgereikt.
Hij heeft de onderscheiding gekregen voor o.a. zijn werkzaamheden binnen onze vereniging als kascontrolecommissie lid, lid van de financiele commissie en de laatste jaren als penningmeester. Daarnaast is hij actief geweest voor de Sportraad Sliedrecht, de Stichting Voortgezet Onderwijs voor Sliedrecht e.o. en de Vereniging Sliedrechtse Ondernemingen (VSO) en is heden ook penningmeester van het Baggerfestival.

Als bestuur en leden feliciteren wij Albert met deze onderscheiding.