Rabobank Clubkas Campagne

19 januari 2018 22:45

Ook dit jaar doet onze club weer mee met de Rabobank Clubkas campagne. Vorig jaar is er een heel mooi bedrag opgehaald en we hopen natuurlijk dat we dat dit jaar minimaal hetzelfde resultaat behalen. Met de Rabobank Clubkas Campagne steunt de Rabobank verenigingen en stichtingen. De leden van Rabobank Merwestroom kunnen stemmen op verschillende clubs. Zij bepalen hiermee welke verenigingen en stichtingen een bijdrage ontvangen en hoe hoog deze is. Van 27 maart t/m 10 april 2018 kunnen leden stemmen op hun favoriete clubs. Kom in actie en maak kans op een mooie financiële bijdrage voor onze club.

Let op: alleen leden van Rabobank Merwestroom mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kun je lid worden. Alle klanten die uiterlijk op 1 maart 2018 lid zijn van onze bank ontvangen automatisch een stemcode om te kunnen stemmen. Het lidmaatschap aanvragen kan via www.rabobank.nl/leden.