In Memoriam Wim Advocaat

27 december 2017 18:30

Op woensdag 27 december 2017 bereikte ons het trieste bericht dat die ochtend op 76-jarige leeftijd is overleden

Wim Advocaat

Wim is ruim 52 jaar lid van de vereniging geweest en bekend als speler, (jeugd) bestuurslid maar met name als trainer.
Het vak wat hij niet alleen bij de voetbalvereniging Sliedrecht heeft uitgeoefend maar bij vele bekende clubs in de omtrek van CVV tot aan Roda Boys.
Wij zullen Wim herinneren als markant persoon met een echt blauw wit hart maar ook iemand die altijd in was voor een grap.
Een trainer waar spelers voor door het vuur gingen, we zullen Wim missen.
Wij wensen Jannie, de kinderen, de kleinkinderen, de familie en verdere vrienden sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur en leden voetbalvereniging Sliedrecht

Meer informatie over de uitvaart:
De familie nodigt u uit voor het afscheid van Wim op woensdag 3 januari om 14.00 uur in uitvaartcentrum 'De Drechtstreek', aula 1, Jan Steenstraat 71 te Sliedrecht, waarna de begrafenis zal plaatsvinden om ca 14.45 uur op de begraafplaats te Sliedrecht.
Na de begrafenis is er gelegenheid tot condolerenen en elkaar te ontmoeten in het uitvaartcentrum.

Wim hield erg van rozen.

Correspondentieadres: Familie Advocaat
Uitvaartonderneming 'De Drechtstreek'