Koop nu nog loten Grote Clubactie.

16 september 2017 17:30

Heb je nog geen loten van de Grote Clubactie gekocht maar wil je deze wel graag kopen informeer dan even bij de begeleiding van je team of het team van je kind.

Zaterdag 16 september 2017 is de verkoop gestart voor de loten van de Grote Clubactie.
Na de verrassend mooie opbrengst van vorig jaar heeft het bestuur besloten ook dit jaar weer mee te doen aan de Grote Clubactie!
De opbrengst van de actie komt deze keer geheel ten goede aan de jeugd. (doelen en overige materialen).
Op de foto: Onze voorzitter Kees Verhoef koopt het eerste lot van bestuurslid André van Dijk.

We hebben ervoor gekozen alleen loten te verkopen door middel van verkoopboekjes met eenmalige machtiging. Alle jeugdspelers krijgen een verkoopboekje, waarmee ze loten kunnen verkopen aan gezins- en/of familieleden, vrienden en waarmee ze ook langs de deur kunnen gaan.  In de verkoopboekjes worden de gegevens van de lotenkopers genoteerd: aantal loten, naam, adres en bankgegevens. Door een handtekening te plaatsen geeft de koper een eenmalige machtiging  aan de Grote Clubactie om het bedrag (aantal loten x  €3,00) van zijn/haar bankrekening af te schrijven. Bij de afschrijving ontvangt de lotenkoper dan het lotnummer op zijn/haar bankafschrift. Zo hoeven de spellers niet met contant geld over straat.

De lotenverkoop start op 16 september 2017, en de verkoopboekjes moeten uiterlijk 28 oktober 2017 weer ingeleverd zijn bij de trainer/ leider.

Er zijn niet alleen mooie prijzen te winnen door de lotenkopers, maar de vereniging beloont ook het team dat gemiddeld per speler de meeste loten verkoopt. Er is een aparte prijs voor 7-tallen en 11-tallen. Het team dat gemiddeld per speler de meeste loten verkoopt krijgt € 1,00/per door het team verkocht lot. Dit bedrag mag (wel voetbal en/of team gerelateerd), naar eigen inzicht besteed worden!

Wij danken iedereen alvast voor de steun en medewerking en hopen er met z’n allen een  groot succes van te maken!

Sponsorcommissie en bestuur v.v. Sliedrecht