GROTE CLUBACTIE 2017

21 augustus 2017 21:45

Na de verrassend mooie opbrengst van vorig jaar heeft het bestuur besloten ook dit jaar weer mee te doen aan de Grote Clubactie.
De lotenverkoop start op 16 september a.s. en gaat niet meer via losse loten, maar alleen via verkoopboekjes met eenmalige machtiging.

De senioren teams krijgen per team enkele boekjes, waarin de spelers zelf kunnen invullen hoeveel loten zij willen kopen.

De jeugdleden krijgen ieder een verkoopboekje, waarmee ze loten kunnen verkopen aan gezins- en/of familieleden en waarmee ze langs de deur kunnen gaan.

De opbrengst van deze actie komt dit jaar geheel ten goede aan de jeugd! (doelen en overige materialen).

Net als vorig jaar zijn er niet alleen hele mooie prijzen te winnen door de lotenkopers,

maar de vereniging beloont ook het team dat gemiddeld per speler de meeste loten verkoopt!  Er is een aparte prijs voor 7-tallen en 11-tallen.

Wij rekenen op de enthousiaste inzet van alle leden, het komt tenslotte de eigen vereniging ten goede!

De Sponsorcommissie