Digitale wedstrijdformulier / spelerspas

9 juli 2017 16:00

In het seizoen 2017/2018 start de KNVB voor het hele amateurvoetbal met de wedstrijdzaken app. Deze app kunt u downloaden in de Apple store of de Play store. Nadat u de app hebt gedownload kunt u daar alvast kennis mee maken.

Eind augustus gaan wij info bijeenkomsten houden voor alle trainers/leiders om de praktische kant verder toe te lichten.
Van alle teams is het noodzakelijk dat er minimaal twee personen aanwezig zijn bij deze bijeenkomst om te zorgen dat bij de eerste wedstrijden iedereen weet hoe het werkt.

Info over de data volgt snel.

Bijgaand een presentatie over dit onderwerp.
Presentatie KNVB over wedstrijdzaken app
Informatie KNVB website