Abe van der Graaff jeugd coördinator bij vv Sliedrecht

7 april 2024 12:00

Tom Pauw

De voetbal vereniging Sliedrecht heeft in de persoon van Abe van der Graaff een nieuwe jeugd coördinator voor volgend seizoen.
Abe zal de club komen helpen om de jeugdopleiding verder te optimaliseren met als doel de doorstroom van de jeugd naar de selectie elftallen bij de senioren te waarborgen.

Als club is het streven om een eerste elftal neer te zetten dat bestaat uit een gezonde mix van “Sliedrechts” talent aangevuld met regionale spelers, en daarmee op een zo hoog mogelijk niveau actief te zijn. De komende jaren willen we dus streven naar jeugdelftallen die weer op een hoog niveau actief zijn.

Met Abe wordt een brok aan ervaring binnengehaald, waarbij hij diverse functies binnen de jeugdopleiding van tal van regionale clubs heeft bekleed in de afgelopen 20 jaar met vaak veel succes. In de afgelopen jaren was hij in deze functie actief bij de voetbalvereniging Drechtstreek.

Abe zal in september 2024 starten in zijn nieuwe rol maar uiteraard de komende tijd gebruik maken voor nadere kennismaking.

Bestuur en de technische commissies senioren en jeugd kijken dan ook met veel vertrouwen naar de toekomst van onze mooie vereniging en wensen Abe succes toe in zijn nieuwe rol.

Bestuur vv Sliedrecht

Tom Pauw, secretaris 06-34736339