Karin Caspers – vrijwilliger van het jaar vv Sliedrecht

3 maart 2024 18:45

Tom Pauw

Traditioneel werd op de jaarlijkse vrijwilligersavond bij de voetbalvereniging Sliedrecht de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt.

Afgelopen vrijdagavond 1 maart was deze vrijwilligersavond weer, welke goed bezocht werd.
Er werd op deze 1 maart o.a. op onze verjaardag getoost omdat de vereniging is opgericht op 1 maart 1912 en dus 112 jaar bestaat.

In de loop van de avond maakte het duo voorzitterschap Andre van Dijk/Tom Pauw bekend wie de vrijwilliger van het jaar zou zijn.

Eerst werd nog op ludiek wijze ingegaan op de gehanteerde criteria en wie het dit jaar niet was geworden.
Vervolgens werd aangegeven dat Karin Caspers voor al haar werk binnen de vv de huldigingen in ontvangst mocht nemen.

Zij is de spil als secretaris in de jeugdcommissie en betrokken bij alles wat met de jeugd te maken heeft.
Daarnaast coördineert zij o.a. de kleding voor de jeugd en is actief betrokken bij de organisatie van het schoolvoetbal.

Uiteraard werd Karin in het zonnetje gezet en mag zich een jaar lang als opvolger van Leon van Dijk – vrijwilliger van het jaar noemen.

Klik hier voor alle foto's van de vrijwiliggersavond

Bestuur vv Sliedrecht