Jubilarissen gehuldigd

11 februari 2024 21:30

Tom Pauw

Hoewel het al een aantal weken geleden plaatsvond, is het altijd goed om de jubilarissen in het zonnetje te zetten.
Tijdens de nieuwjaarsreceptie in de kantine van de voetbalvereniging Sliedrecht werden uiteindelijk 11 leden gehuldigd.

Zij werden een voor een toegesproken door secretaris Tom Pauw met uiteraard typerende woorden voor een ieder.
Vervolgens kregen de jubilarissen de jubileum ‘’versierselen” opgespeld door vice voorzitter Andre van Dijk.

Uiteraard waren er bloemen en foto’s en aan het eind werd er een groepsfoto gemaakt van de jubilarissen die aanwezig waren.

Gezien het aantal jubilarissen dit jaar zullen de leden die 25 jaar lid waren in 2023 op een later moment in the picture komen.

De volgende leden jubileerde in 2023 en waren aanwezig tijdens de nieuwjaarsreceptie, zie foto:

60 jaar
Ben vd Hel
Martin Vogel
Albert Visser
Rinus van der Leeden
Jan Vermeij

50 jaar
Marcel Nederlof
Jaap Koppelaar
Henk den Uil
Andre van Dijk