Nieuwjaarsreceptie en voetbal op zaterdag 6 januari 2024

24 december 2023 12:45

Tom Pauw

Het nieuwe jaar voor de v.v. Sliedrecht start weer op zaterdag 6 januari 2024.
Zoals al vele jaren wordt er gestart om 13.00 uur met een 7-7 toernooi voor de lagere seniorenteams.
11 teams gaan dan de sportieve strijd aan om de kilo’tjes van de feestdagen er weer af te lopen.
Gezelligheid en sportieve strijd staan dan hoog in het vaandel maar ook de voorbereidingen voor de 2e helft van het seizoen.
Een groot aantal senioren teams moeten op zaterdag 13 januari 2024 al weer aan de bak.
Het 1e elftal start weer de competitie op zaterdag 20 januari a.s. thuis tegen Brielle.

Rond de klok van 15.30 uur zullen de beste jeugd lotenverkopers van de Grote Clubactie in het zonnetje worden gezet in de kantine.
Dat is ook het begin van de nieuwjaarsreceptie waar ook traditioneel een x-aantal jubilarissen die in 2023 40, 50 en 60 jaar lid waren van de vereniging worden gehuldigd.

Uiteraard is er een nieuwjaarstoespraak, wat bij het ontbreken van een nieuwe voorzitter, zal worden gedaan door het duo Andre van Dijk/Tom Pauw.

Een ieder is natuurlijk welkom op deze zaterdag 6 januari 2024, om uiteraard vanaf 13.00 uur voetbal te kijken, maar zeker vanaf 15.30 uur voor de nieuwjaarreceptie en de gezellige middag in de kantine.
Bestuur wenst uiteraard een ieder fijne dagen toe en alvast een goed, gezond en gelukkig 2024.

Klik hier voor het programma van het 7 tegen 7 toernooi

Bestuur v.v. Sliedrecht