Sjoerd van der Waal interim trainer Sliedrecht

Persbericht v.v. Sliedrecht
24-12-2023

Sjoerd van der Waal interim trainer Sliedrecht

v.v. Sliedrecht is in hun zoektocht naar een nieuwe trainer uitgekomen bij een oude bekende. De 38-jarige, Sjoerd van der Waal, zal tot het einde van het seizoen fungeren als hoofdtrainer van het eerste elftal. Samen met de assistenten Ronald den Ouden en Coen van der Waal gaat hij aan de slag om het seizoen nog enige glans te geven.

De Technische commissie is blij met Sjoerd een echte clubman te hebben gevonden die wil helpen om de selectie met het oog op de toekomst een stap vooruit te helpen. Sjoerd van der Waal zal na de winterstop starten en ook meegaan met de selectie op trainingskamp van 11-14 januari 2024 in Zuid-Spanje.

Op zaterdag 20 januari 2024 zal Sjoerd van der Waal op de bank zitten in de thuiscompetitiewedstrijd tegen Brielle.

Uiteraard wensen bestuur en Technische commissie Sjoerd en zijn assistenten alle succes toe in de rest van het seizoen.

Bestuur v.v. Sliedrecht
Tom Pauw, Secretaris