Nieuwe leden van verdienste v.v. Sliedrecht

19 november 2023 15:30

Tom Pauw

Tijdens de algemene ledenvergadering van de voetbalvereniging sliedrecht op 10 november 2023 werden twee leden in het zonnetje gezet. De vergadering besloot om Teus Visser en Kees Verhoef te benoemen tot lid van verdienste van de vv. Beide heren werden aan het eind van de vergadering toegesproken door secretaris Tom Pauw.

Teus Visser is al decennia lang actief binnen de club, vele jaren als leider, maar vooral bekend bij een ieder als beheerder van de materialen. Hij zorgt er o.a. voor dat alle teams voldoende ballen en pionnen hebben om te trainen en te spelen. Daarnaast is Teus Visser actief bij de pensionado’s en vele ochtenden op de club voor het doen van kleine klusjes.

Kees Verhoef trad die avond af als voorzitter van de vereniging. Voor het 10 jaar voorzitterschap en de jaren daarvoor actief als vrijwilliger o.a. als leider volgde deze benoeming. Naast het voorzitterschap is Kees Verhoef al jarenlang de drijvende kracht binnen de redactie- en sponsorcommissie en ook actief bij de pensionado’s. Deze laatste activiteiten blijft hij gelukkig ook in de toekomst gewoon doen.

Beide leden kregen door vice-voorzitter Andre van Dijk de bijbehorende “versierselen” opgespeld.

Bestuur v.v. Sliedrecht

Voor meer foto's klik op de foto
DSC_4070.JPG