Algemene Ledenvergadering vrijdag 10 november 2023

27 oktober 2023 17:15

Tom Pauw

Op vrijdagavond 10 november a.s. wordt de najaars algemene ledenvergadering van de Voetbalvereniging Sliedrecht gehouden.
Op de agenda staan uiteraard de vaste agendapunten zoals behandeling van de jaarstukken o.a. financieel over het seizoen 2022-2023.
Verder zal er een update en 1e output worden besproken van de aanpassing van het huishoudelijk reglement/statuten en het beleidsplan voor de komende jaren.

In het bestuur is regulier Raymond Koppelaar aftredend en herkiesbaar. Ook voorzitter Kees Verhoef is aftredend volgens het rooster. Hij gaat niet door en dus is het zijn laatste vergadering als voorzitter en dus ook een moment van “afscheid”. Tijdens de ledenvergadering zal duidelijk worden of er een opvolger is of hoe anders het bestuur de opvolging wil gaan regelen.

De agenda voor de algemene ledenvergadering treft u hierbij aan, en de overige stukken volgen komende dagen.

Klik hier voor de documenten in PDF format

Verder wil het bestuur graag weten hoe de leden kijken naar de laatste versie van het bestemmingsplan voor de nieuwe accommodatie in Sliedrecht Noord.
De reacties van de leden zal het bestuur meenemen in zijn zienswijze over het plan wat voor een ieder ter inzage komt te liggen.

Met andere woorden genoeg stof en punten, dus kom naar de ALV.

Vrijdagavond 10 november 20.00 uur ledenvergadering vv sliedrecht – kantine.

Bestuur v.v. Sliedrecht