VV Sliedrecht zoekt voorzitter

28 augustus 2023 14:00

Tom Pauw

Begin van dit jaar heeft voorzitter Kees Verhoef van de voetbalvereniging Sliedrecht aangekondigd dat hij na 10 jaar voorzitterschap het stokje gaat overdragen.
Tijdens de Algemene Ledenvergadering van vrijdag 10 november a.s. zal dat gebeuren.

In de afgelopen maanden is al gezocht naar een opvolger/ster voor Kees Verhoef maar tot op heden is deze persoon nog niet gevonden. Daarom deze oproep, aldus secretaris Tom Pauw.

We starten nu met het nieuwe voetbalseizoen, een frisse blik voor een ieder en hopelijk gaan we binnenkort iemand vinden. Het is duidelijk dat ook bij de voetbalvereniging ze niet in de rij staan, om een vereniging te leiden met 1200 leden, 60 teams, werknemers en ruim 200 vrijwilligers.

Uiteraard hebben we een soort profielschets, maar iemand die 40 uur per week tijd heeft, verstand heeft van voetbal, bestuurlijke ervaring, een netwerk, sociaal actief is en het liefst nog geld meebrengt die vind je niet, volgens Tom Pauw.

We zoeken dus eerder iemand die het wil, enthousiast is, het een uitdaging vindt, een steentje wil bijdragen en samen met de overige bestuursleden de vereniging wil leiden.

Dus wie weet iemand, in zijn/haar directe omgeving, in de familie, in de buurt – we staan open voor gesprekken want anders moeten we naar tijdelijke maatregelen en daar zit niemand op de wachten.
Een ding is zeker de vereniging gaat door.

Diegene die meer willen weten kunnen terecht bij Tom Pauw 06-34736339, [email protected] of Andre van Dijk 06-54947377