Voetbalvereniging Sliedrecht verhoogt contributies

24 juni 2023 8:30

De leden van voetbalvereniging Sliedrecht gaan met ingang van 1 juli 2023 meer contributie betalen. Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op maandagavond 5 juni 2023 hebben de aanwezige leden ingestemd met het voorstel van het bestuur om de maandelijkse betaling aan de club te verhogen.

De laatste keer dat de contributie is aangepast, was op 1 januari 2020. Sindsdien is het leven door de hoge inflatie en stijgende energiekosten een stuk duurder geworden. Dat treft ook voetbalvereniging Sliedrecht in de portemonnee. Voorzitter Kees Verhoef liet tijdens de ALV weten dat bijvoorbeeld voor een fles kalk, waarmee de lijnen worden getrokken op de natuurgrasvelden, tweemaal zoveel moet worden betaald als eerst. Ook zijn de energiekosten, mede door de oorlog in Oekraïne, fors hoger geworden. En zo zijn er nog tal van zaken op te noemen die onze vereniging meer geld kosten dan voorheen.

Om de gestegen kosten het hoofd te kunnen bieden, heeft het bestuur van voetbalvereniging Sliedrecht voorgesteld om de contributies te verhogen. Dit voorstel is op maandagavond 5 juni aangenomen door de aanwezigen van de ALV. Belangrijk om te vermelden is dat in de contributie van de spelende leden ook een verhoging van het kledingfonds verwerkt is.

De onderstaande verhogingen gaan per 1 juli 2023 in:

- Senioren: van 21 euro naar 23,50 euro per maand
- Junioren: van 15,50 euro naar 17,00 euro per maand