Korte terugblik ALV

7 februari 2021 15:15

Op donderdagavond 4 februari 2021 werd online de (najaars) algemene ledenvergadering gehouden.
Aan deze teams vergadering namen 21 leden (inclusief het bestuur) deel.
Voorzitter Kees Verhoef ging in zijn opening in op dat oorspronkelijk de (najaars) ledenvergadering op 6 november 2020 stond gepland.
Door alle Corona maatregelen en de vooruitzichten was deze vergadering een aantal keren uitgesteld en is besloten om deze dus nu online te houden.
De agenda was beperkt tot de hoogst noodzakelijke agendapunten.
Het verslag van de vorige algemene ledenvergadering en het verslag van het bestuur over het seizoen 2019-2020 werden zonder verdere vragen goedgekeurd.

Inzake het financiële jaarverslag over het seizoen 2019-2020 werden diverse vragen gesteld welke waar mogelijk werden beantwoord.
Een suggestie werd gedaan om naar de toekomst toe meer transparantie te bieden bij de diverse cijfers.
De kascommissie las vervolgens zijn verklaring voor en gaf zijn goedkeuring aan de cijfers.
Vervolgens werd door de kascommissie aangegeven om het bestuur decharge te verlenen over het gevoerde beleid.
Dit werd door de leden overgenomen.

Met betrekkitng tot de begroting voor het seizoen 2020-2021 kwam naar voren dat deze door alle ontwikkelingen continue wijzigt.
Vanuit het bestuur kon worden aangegeven dat mede door gebruik te maken van alle steun en subsidie maatregelen de vereniging hoogstwaarschijnlijk dit seizoen niet direct in de problemen zal komen.

Kees Verhoef werd vervolgens herkozen in de functie als voorzitter voor de komende 3 jaar.
Marin van Valen is gestopt als bestuurslid en Raymond Koppelaar wordt mogelijk zijn opvolger.
Hij loopt komende maanden “stage” waarna zijn benoeming in de komende ALV kan plaatsvinden.

Een aantal leden maakten gebruik van de rondvraag waarbij o.a. het bestuur aangaf dat zij  verwachten dat volgende maand er meer duidelijkheid zal komen over de toekomstige verhuizing.
Het bestuur hoopt in mei/juni toch een fysieke Algemene Ledenvergadering in de kantine te kunnen houden.
Daarbij zullen zij ook terugkomen op de vraag of je een begroting niet eerder moet vaststellen dan nu gebruikelijk is.

Bestuur v.v. sliedrecht