Nieuwe leden Technische en Medische staf

10 juni 2020 10:15

Omdat de sport- en fysiotherapeuten Tom Baas en Annemijn Stuit en ook keeperstrainer Vincent Griezell volgend seizoen geen deel meer uitmaken van de technische-/medische staf, zijn twee nieuwe leden aangetrokken.

Wij stellen deze nieuwe stafleden graag aan u voor:

John_Warner_en_Leo_Hoegee.jpgJohn Warner - verzorger/sportmasseur (links)

John is 56 jaar, een geboren Rotterdammer, gehuwd en woont in Papendrecht. Samen met zijn vrouw heeft hij twee kinderen en is de trotse opa van drie kleinkinderen. Als voetballer heeft hij bij diverse clubs in en rond Rotterdam gespeeld. Na zijn actieve voetbalperiode heeft hij een 25-jarige ervaring opgebouwd als sportmasseur, waarvan de laatste 10 jaar bij Drechtstreek.

Leon Hoegee - keeperstrainer (rechts)

Deze 52-jarige Leerdammer is zelfstandig ondernemer, getrouwd en heeft 2 zoons. Leon is zelf keeper bij LRC en Good Luck geweest en heeft een ruime ervaring als keeperstrainer o.a. bij LRC Lederdam en Kozakken Boys. Daarnaast is hij ook cursusleider en voormalig docent bij de Frans Hoek School.

Wij heten de nieuwe stafleden hartelijk welkom bij onze vereniging en hopen op een langdurige en succesvolle samenwerking.