UPDATE: nieuwe selectie 2016-2017

20 april 2016 14:00

UPDATE: 20 april 2016.
Nieuwe selectiespeler 2016/2017

De technische staf meldt opnieuw een versterking van de selectie voor volgend jaar. De 26-jarige aanvaller Inam Quliyev, van oorsprong uit Azerbaidjan maar sinds zijn 9e jaar in Nederland, zal deel gaan uitmaken van de selectie voor volgend seizoen.
Doordat hij de eerste jaren veel moest verhuizen heeft hij in het verleden voor diverse clubs gespeeld, zoals Excelsior´31 en Genemuiden. Later kwam hij uit voor o.a. de amateurs van Sparta, FC Dordrecht en RVVH. Momenteel speelt hij bij de v.v. Alblasserdam.

UPDATE: 19 april 2016.

Het bestuur, bij monde van bestuurslid technische zaken Marcel Vlot laat weten, dat voor het nieuwe seizoen Ryan Korporaal de selectie van Sliedrecht zal komen versterken. Ryan is een 21-jarige allround verdediger die zijn opleiding genoot bij de BVO’s Sparta, Feijenoord en FC Dordrecht en is woonachtig in Dordrecht.

Ook Johan Versluis heeft aangekondigd om volgend seizoen weer voor Sliedrecht te willen uitkomen. Tim van Stek zal Sliedrecht verlaten en heeft te kennen gegeven naar Nieuw-Lekkerland te gaan.

UPDATE: 26 maart 2016

De laatste weken is de Technische Commissie o.l.v. Marcel Vlot druk bezig om de selectie voor het volgend seizoen compleet te maken. Alhoewel dit proces nog niet helemaal is afgerond, kunnen we tussentijds het volgende melden:

Onderstaande spelers die nu al deel uitmaken van de selectie hebben aangegeven ook volgend jaar voor Sliedrecht te willen spelen:

Basjan Munten – Reinier den Hoed - Gavir Breidel – Joey Rijsdijk – Rob v.d. Wetering – Stefan van Dam – Michael Potkamp – Jordy de Jong – Dennis Verhoef  en Luciano v. Harlingen.

Nieuwe gezichten in de selectie zullen zijn: Coen v.d. Waal (28) en Sjoerd v.d. Waal (31) beiden van Stedoco, Bas van Stokkom (25) en Mike Langerak (18) beiden van A.S.W.H. en Arif Irilmazbilek (32) van Kozakken Boys.

Paul Scheurwater zal Sliedrecht weer gaan verlaten. Hij zal volgend seizoen voor Heerjansdam uitkomen.

Als assistent-trainer zal Faysal Kadiwahabi de rechterhand van trainer Michel Langerak worden, terwijl voor het 2e elftal Ron Vlot (thans nog hoofd trainer van GSC/ODS) is aangesteld.