Sliedrecht selectie op trainingskamp

12 januari 2024 17:00

Ton den Dunnen

Woensdagmorgen 11 januari 2024 heb ik de kou getrotseerd om een groepsfoto te maken bij het Burgemeester Winklerplein. Om 03:00 vertrokken de spelers en begeleiding van het 1e en 2e elftal van v.v. Sliedrecht naar het trainingskamp in Benalmádena, een gemeente in de Spaanse provincie Málaga in de regio Andalusië.

Het activiteitenprogramma ter plaatse bestaat uit trainen, een wedstrijd en voetvolley. Uiteraard wordt hieromheen nog een aantal andere leuke activiteiten georganiseerd zoals een sportquiz en gezellig samen uit eten met ook een gezamenlijk bezoek aan een terras.

Op 14 januari wordt de groep weer terugverwacht in de loop van de middag. De zaterdag daarop staan voor beide elftallen weer normale competitiewedstrijden op het programma. Het 2e speelt dan om 11:45 thuis tegen RWB 2 en het 1e om 14:30 thuis tegen v.v. Brielle 1.

Trainingskamp_2e-1.jpg

Trainingskamp_1e-1.jpg