Marco Jalink – nieuwe hoofdtrainer v.v. Sliedrecht

15 september 2023 13:45

Tom Pauw

Het bestuur van de v.v. Sliedrecht heeft, op voordracht van de Technische commissie, op donderdag 14 september 2023 besloten dat Marco Jalink de nieuwe hoofdtrainer van de v.v. Sliedrecht wordt.

De 50-jarige Marco Jalink volgt Marco Verbeek op die vorige week vertrok omdat hij bij Baronie, wat twee klassen hoger speelt, als trainer aan de slag kon.

Marco Jalink, uit Hellevoetsluis, is geen onbekende in de voetbalwereld en is o.a. werkzaam geweest bij Fc Binnenmaas, Spartaan’20 en als laatste bij Nootdorp.

Dit seizoen had hij nog geen nieuwe club en zo kon er deze week snel geschakeld worden.

Met Marco is een contract voor dit seizoen afgesproken en t.z.t. wordt gekeken naar een vervolg.

A.s. maandag 18 september start hij op het veld en de 1e competitiewedstrijd bij Zuidland uit op 23 september 2023 is zijn debuut op de bank.

Bestuur v.v. Sliedrecht