Indeling nieuwe competitie 1e elftal

9 juli 2023 8:45

Voor het nieuwe seizoen 2023-24 is Sliedrecht ingedeeld in de 1e klasse D van de afdeling West II.
Daarnaast wordt dit seizoen het weekend voetbal geïntroduceerd (zaterdag/zondag clubs bij elkaar),
maar in de poule van Sliedrecht zitten (gelukkig) alleen maar zaterdagclubs.
Hierdoor hoeft er niet op zaterdagnamiddag of zondag te worden gespeeld.

Onderstaand de tegenstanders in deze competitie met de vermelding waar deze in het afgelopen seizoen speelden en hun resultaat:

Vereniging                  Plaats                        Vorig seizoen         Resultaat

BVCB                       Bergschenhoek     W 2  -  1C                       4e

Brielle                      Brielle                     W 2  -  1C                       6e

DCV                         Krimpen a/d IJ.      W 2  -  1C                       8e

NSVV                       Numansdorp          Z 1  -  2G                       1e

Nw.Lekkerland        Nw.Lekkerland      W 2  -  1C                       9e

Papendrecht           Papendrecht          Z 1  -  2H                       1e

SHO                         Oud Beijerland      W 2  -  1C                       9e

Sparta (AV)             Rotterdam             W 2  -  2F                       1e

Spijkenisse              Spijkenisse            4e div. A                       13e

Terneuzense Boys  Terneuzen            W 2  -  1C                       7e

Xerxes DZB              Rotterdam           W 2  -  1C                       3e

Zuidland                   Zuidland               Z 1  -  2G                       2e

Sliedrecht                Sliedrecht5           Z 1  -  1C                       9e

De selectiegroep zal vanaf maandag 7 augustus ’23 vier maal per week trainen en oefenwedstrijden spelen en oefent o.a. op 15 augustus tegen Kozakken Boy O23.
Op 19, 22 en 26 augustus a.s. wordt weer meegedaan met het Zilveren Crab toernooi bij Oranje Wit.

Op 2 september zullen de voorronden van de district bekercompetitie starten, waarvan de tegenstanders rond 28 juli bekend worden gemaakt.
De nieuwe competitie 2023-24 start op zaterdag 23 september 2023. Het wedstrijdprogramma voor de competitie volgt in de 2e week van augustus.

Bestuur v.v. Sliedrecht