Afscheid Coen en Dennis

11 juni 2023 10:00

Joop Hartog

Op zaterdagmiddag 10 juni hebben twee sterkhouders van het 1e elftal afscheid genomen van hun actieve voetbalcarrière. Aan het eind van de eerste dag van het internationale Baggercup jeugdvoetbaltoernooi hebben beide spelers samen hun elftal mogen samenstellen van spelers waarmee zij nu en in het verleden hebben gespeeld.

Hierdoor ontstond een leuke mix met o.a. oud-spelers Willem Looijen, Marvin Westerduin, Chris Boom, Luciano van Harlingen, Chris de Jong, maar ook oud-trainer Dennis v.d. Steen en vele anderen.

Onder verzengend warme omstandigheden hebben beide team twee maal 25 minuten hun kunstje nog één keer laten zien aan het publiek. Na afloop was bij iedereen de pijp echt leeg en kon het gerstenat rijkelijk vloeien. Vervolgens werden naast de twee hoofdrolspelers nog een paar spelers die naar elders vertrekken bedankt voor hun bewezen diensten. Aansluitend was er voor de spelers en sponsoren een gezellige BBQ georganiseerd, waarbij nog vele oude voetbalverhalen van toen werden aangehaald.

Namens alle leden van de v.v. Sliedrecht: Dennis en Coen, bedankt voor alles wat jullie voor de club hebben gedaan.

Onderstaand de fotoserie van het afscheid en sfeerfoto’s van de BBQ na afloop
(Klik op de foto om naar de fotoserie te gaan)
Coen_en_Dennis_41.JPG