Zaterdag 22 september start competitie

18 september 2018 19:30

A.s. zaterdag gaat de competitie dan eindelijk beginnen. Ons 1e team speelt thuis op De Lockhorst tegen promovendus Almkerk om 14.30 uur.

Pupil en team van de week.
Elke thuiswedstrijd zal er weer een pupil van de week gekozen worden die samen met het 1ste team het veld op loopt.
Naast de pupil van de week zal er dit jaar ook een team van de week zijn.

In de week voor de volgende thuiswedstrijd zal er een gasttraining verzorgd worden aan het uitgekozen team van de week door spelers en of trainers van het eerste.
Deze week hebben Hakan en Tim een gasttraining verzorgd bij JO9-1 en de spelertjes alvast voorbereid om ook mee het veld op te lopen voor aanvang van de wedstrijd tegen Almkerk 1. Een erg leuk initiatief van ons 1ste team!

Vanaf 10.00 uur staat Miranda Reinders bij de kantine met V.V. Sliedrecht kleding.
Speciaal voor deze dag geldt dat er op alle aangekochte artikelen 20% korting wordt gegeven.

Na afloop van de wedstrijd is er een DJ , die afhankelijk van het weer, op het terras of de kantine gezellige beats laat horen.

Het bestuur kijkt uit naar zaterdag en hoopt u te mogen begroeten