De Redelijkheid Group Baggercup 2023 een groot succes

13 juni 2023 20:15

Vincent Bons

Afgelopen weekend 10 en 11 juni werd de zevende editie gehouden van de Baggercup. Dit keer met als nieuwe sponsor De Redelijkheid Group. Twee dagen lang werd er fel gestreden om de begeerde hoofdprijs. De cup met de grote oren. De eerste prijzen werden gewonnen door Jeka U15 , PVCV U13 en Betrokken Spartaan bij de U11.

Ondanks de hoge temperaturen is er geen wanklank geweest en iedereen was positief. Petje af voor de vrijwilligers van onze club die het mede mogelijk hebben gemaakt dat dit toernooi zo verlopen is. Van het sproeien van de velden aan het begin van de week tot het afbouwen van de tenten op maandag. Niet te vergeten het draaien van de bardiensten, de scheidsrechters, nachtwachten, patat- en hamburgerbakkers en verder iedereen die behulpzaam is geweest. Te veel om iedereen persoonlijk te bedanken. Trots ben ik op de leden van de Baggercupcommissie die al een jaar lang bezig zijn met voorbereidingen en hun tijd en energie erin hebben gestoken.

Onze club staat weer bij veel mensen positief op de kaart want het is niet zo maar een toernooi. Volgend jaar op 8 en 9 juni hopen we weer een Baggercup te organiseren en hopelijk kunnen we dan weer op u rekenen. Voor nu wensen wij iedereen een fijne zomer en tot het nieuwe seizoen.

Namens de Baggercupcommissie
Vincent Bons