Voetbalassist App is Live

15 januari 2018 22:00

Vanaf vandaag is de nieuwe Voetbalassist App in gebruik genomen door onze club. Naast de website is nu ook de app beschikbaar om het laatste nieuws, programma, uitslagen en afgelastingen direct op je telefoon of tablet te ontvangen.

Om de app te downloaden ga je naar de Apple appstore of de Google Playstore en zoek je naar "VoetbalAssist ClubApp".

Na het downloaden en opstarten van de app moet je eerst een club kiezen.
Zoek naar sliedrecht, kies je club en je hebt de app succesvolgekoppeld aan onze website.

Wat zijn de mogelijkheden:
In de app kom je standaard op het laatste nieuws.
Via de menuoptie kun je kiezen uit de volgende opties:
  • Uitslagen
  • Afgelastingen
  • Topscorers
  • Instellingen
Voor de laatste optie "Instellingen" volgt hier nog een toelichting.
Via het instellingen menu kun je instellen welke push berichten je wilt ontvangen en wat je favoriete teams zijn t.b.v. deze meldingen.
  • Algemene zaken: Hiermee kunnen we jullie korte berichten sturen. We zouden het fijn vinden wanneer je deze optie aan laat staan.
  • Mijn favoriete teams: Om pushmeldingen te krijgen over afgelastingen moet je deze teams als favoriet toevoegen.
  • Liveblog favoriete teams: Tijdens de wedstrijden is het voor iedereen mogelijk om live verslag te doen van een wedstrijd. Je ontvangt dan meldingen over berichten tijdens de wedstrijd.
  • Vrijwilligerstaken: Deze wordt (nog) niet gebruikt.
Veel plezier met het gebruik van de app.

Namens het bestuur.
Rob van Laarhoven (bestuurslid en websitebeheer)