Coördinatie scheidsrechters 2017-2018

23 oktober 2017 22:45

Aan alle trainers, teambegeleiders, vrijwilligers van de VV Sliedrecht.

Vanaf het seizoen 2017-2018 zal, vanwege het stoppen vanuit de scheidsrechter commissie van Hans v.d. Haven, Marco van Tuijl en Cees Koppelaar, de coördinatie van de in te plannen wekelijkse scheidsrechters thuiswedstrijden worden ingevuld door Raymond Koppelaar en Kees Kwakernaak.
Doelstelling in deze is alle thuiswedstrijden in een vroegtijdig stadium te voorzien van deskundige, arbitrale leiding, daarbij uitgaand van een periodieke of op zijn minst twee wekelijkse planning.
Op deze wijze zijn de wedstrijden tijdig dichtgepland en is een ieder ook tijdig op de hoogte te brengen.

Jullie hulp, kennis en kunde is daarbij een uitermate essentieel onderdeel en van het grootste belang.

Op voorhand dan ook een woord van dank aan een ieder die zich wekelijks, op welk vlak dan ook inzet voor onze mooie vereniging.

Bij het plannen van de wekelijkse thuiswedstrijden lopen wij tegen een, in dit geval bijna onoverkomelijk probleem aan.

Het plannen van alle wedstrijden tot en met de JO15 is in wezen geen probleem, er zijn meer dan voldoende vrijwilligers die zich aan deze leeftijdgroep en ook specifieke elftallen hebben geconformeerd.

ONS grootste probleem bestaat uit het wekelijks dichtplannen van alle wedstrijden vanaf JO17 tot en met de senioren teams.

Om al deze wedstrijden van adequate leiding te voorzien zouden wij er op zeer korte termijn zeker een 10-tal extra scheidsrechters nodig hebben die binnen deze leeftijdscategorieën adequaat leiding kunnen geven.

Om te voorkomen dat wedstrijden geen doorgang kunnen vinden omdat er simpelweg geen (kundige) wedstrijdleiding in te plannen is doen wij een dringend beroep op alle teams vanaf JO19 tot en met de senioren teams om vooral binnen teamverband, familie, vrienden en kennissen te lobbyen en ons te helpen deze plenaire taak wekelijks op juiste wijze invulling te kunnen geven.

Alleen met jullie hulp kunnen we alle teams, van jong tot oud, wekelijks zonder noemenswaardige problemen het speelplezier schenken zonder dat men zich zorgen behoeft te maken over invulling van scheidsrechters.

Wij rekenen op een ieders hulp en inzet in deze en zien jullie reactie en aanmeldingen graag tegemoet op onderstaand e-mail  adres: [email protected]

Met sportieve groet,

Scheidsrechter Coördinatoren:

Raymond Koppelaar (mobiel: 06-41571183)

Kees Kwakernaak (mobiel: 06-83650911)

Secretaris: Tom Pauw (mobiel: 06-34736339)

Oktober 2017