Boutdraaien 2023 v.v. Sliedrecht

29 december 2023 10:30

Tim van Stek

Op zaterdag 16 december 2023 heeft het Boutdraaien in onze kantine plaatsgevonden. In een goed gevulde kantine konden alle aanwezige loten kopen bij onze 6 lotenverkoopsters en daarmee prachtige prijzen winnen. De prijzen varieerde van dinerbonnen van de in Sliedrecht gevestigde restaurants, flessen drank, bierpakketten, gourmetsets, boodschappentassen en gevulde kalkoenen. De hoofdprijs was een geheel verzorgd arrangement naar een wedstrijd van Feyenoord.

Een mooie traditie die weer in ere is hersteld. We hopen dit volgend jaar weer door te zetten!

Tijdens het boutdraaien is de nieuwe fotografe van de Business Club Maxime Haak van MaxGraphy ook langs geweest. Zij heeft de gezellige middag prachtig vastgelegd.
De foto’s zijn te vinden via de volgende link: https://fotograafsliedrechtmaxgraphy.passgallery.com/-vvsliedrecht/gallery
Graag willen we de sponsoren bedanken die ervoor gezorgd hebben dat we prachtige prijzen beschikbaar hadden!

Nog een speciaal bedankje voor Peter de Vlaming en Teus Visser, die samen het rad in onze blauw witte kleuren hebben geverfd.