VV Sliedrecht zoekt “Pensionado’s”

25 augustus 2023 18:45

Elke doordeweekse ochtend zijn bij de voetbalvereniging sliedrecht een x-aantal “Pensionado’s” actief. Zij zorgen er iedere dag voor dat alles weer gereed wordt voor de volgende trainingsavond en de wedstrijden op zaterdag. Tussen 08.00 – 09.00 uur melden zij zich en na de koffie worden de dagelijkse werkzaamheden opgepakt. Deze bestaan uit o.a. kleine klusjes, veldonderhoud, schoonhouden van o.a. de kleedkamers tot aan de materialen weer op orde brengen.
Tegen een uur of 12 gaat een ieder weer zijn weg en zonder deze vrijwilligers kan een vereniging niet.

De vv Sliedrecht zoekt door omstandigheden aanvulling van de bestaande groep.
Dus weet je iemand in de familie, buurt of op andere wijze die op zoek is naar een leuke invulling, attendeer hem/haar dan op deze oproep.

Geen verplichting – ook als iemand maar 1 of 2 ochtenden kan is dat welkom.
De vereniging heeft het nodig – zeker in deze tijd – en waardering is er zeker.
De sociale contacten en het nuttig zijn voor de club heeft ook een bepaalde waarde.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Kees Verhoef, tel. 06-53146673 of een email sturen naar [email protected]

Binnenkort zal er ook een “open” ochtend worden gehouden waarin een ieder kan kijken of het iets voor hem/haar is.

Bestuur vv Sliedrecht