Klusdagen op zaterdag ook in augustus in volle gang

8 augustus 2023 20:00

Vincent Bons

Ook in augustus klussen we op zaterdag vanaf 08.00 tot 12.00 gewoon door. De afgelopen weken is er door de klusploeg veel werk verricht samen met de Vutters om het park in optima forma te krijgen. Met zo’n groot park is er echter nog veel snoei- en maaiwerk te verrichten.

Sla de Ikea een keer over en kom gezellig meehelpen onder het genot van een kop koffie en na een afloop een frisse versnapering met snack. Het moet natuurlijk niet op werk gaan lijken.

Leuk te vermelden vanuit de onderhoudsploeg is dat we Brendan Kwakernaak mochten toevoegen aan ons team. Daarnaast zijn we de Businessclub zeer erkentelijk voor de nieuwe bosmaaier (elektrisch). Van Kees Kwakernaak mochten we een nieuwe elektrische pomp ontvangen en Remy van den Enden regelde zowaar een 1000 kg roller bij een boer voor het rollen van de velden. Het gerucht gaat dat Remy deze samen met de schoonzoon van Kees Kwakernaak naar de Lockhorst heeft versleept. Wist u dat Remy zich inmiddels heeft opgeworpen tot “hoofd maaier” . We hopen Remy te kunnen behouden voor de club want er zijn al telefoontjes geweest vanuit de Kuip en het Kasteel om daar te komen maaien. U kunt het zaterdag zelf aanschouwen hoe de velden er bij liggen. Dus hup uit die luie stoel en kom gezellig langs.

Namens de klusploeg,
Vincent Bons