Sliedrecht 2 wint overtuigend eerste bekerwedstrijd

Mannen, 2, Groep 2 08

22 augustus 2015 14:30

Meier, G.H.

Voor de 1e bekerwedstrijd stond de uitwedstrijd bij v.v. Wadenoyen op het programma. Ondanks de warme omstandigheden hield Sliedrecht het tempo hoog. De bal ging gemakkelijk van voet tot voet en al snel werd duidelijk dat de zondag 5e klasser niet bij machte zou zijn de aanvalsdrang van de bezoekers te stoppen. De ruststand van 0-4 was een magere afspiegeling van het aantal kansen dat werd gecreëerd. De thuisclub kon alleen vlak voor rust een keer gevaarlijk worden. Na de 0-5 was er wat minder overleg in het Sliedrechtse spel geslopen. De spits van Wadenoyen profiteerde door  een mooie passeeractie doeltreffend af te ronden. Sliedrecht pakte de draad weer op, ging op jacht naar de dubbele cijfers om de maandagtraining te kunnen skippen, maar bleef steken op 1-7.