Sliedrecht G1 - dvv Delft G1

Sliedrecht G1

dvv Delft G1

28 september 2019 12:30

Ook de 2e wedstrijd tegen Dvv Delft ging op Sportpark de Lockhorst verloren en zelfs met dezelfde cijfers (7-1) als de week daarvoor in de uitwedstrijd tegen Barendrecht. Het team van Dvv Delft was voor Sliedrecht op papier een onbekende tegenstander maar een zestal goeie spelers waren toch wel oude bekenden. Zij speelden namelijk jaren geleden nog voor HMSH uit Den Haag en werden zelfs vele malen kampioen.
De kwaliteit van deze spelers gaf tochwel de doorslag in deze sportieve wedstrijd. Dvv Delft ging verdiend met de drie punten terug naar huis.