Sliedrecht deelt de punten met Nieuw Lekkerland

Nieuw Lekkerland 1

Mannen, 1, Groep 1 59

9 september 2017 14:30

Sliedrecht kan zich komende zaterdag plaatsen voor de knock-out fase van het districts bekertoernooi, indien het de uitwedstrijd in en tegen Hardinxveld wint. Bij ieder ander resultaat is het afhankelijk van de uitslag CVV Zwervers – Nieuw Lekkerland

Na de 4-1 zege op CVV Zwervers werd afgelopen zaterdag op sportpark Excelsior tegen eerste klasser Nieuw Lekkerland met 1-1 gelijk gespeeld, zodat beide eerste klassers na twee wedstrijden poule 59 aanvoeren met 4 punten uit twee wedstrijden. Danny van Laarhoven opende voor Sliedrecht in de eerste helft de score. Vlak voor tijd zag het team van trainer Langerak de winst door de vingers glippen toen Gert-Jan Stout de gelijkmaker aantekende : 1-1.

In het andere duel ging Hardinxveld hard onderuit bij CVV Zwervers : 4-1. Hardinxveld is daarmee uitgeschakeld in het districtsbekertoernooi

De stand :

1 Sliedrecht                     2 – 4            5-2

2 Nieuw Lekkerland         2 – 4            3-2

3 CVV Zwervers               2 – 3            5-5

4 Hardinxveld                  2 – 0            2-6

De nummers 1&2 in de eindstand plaatsen zich voor de 2e ronde.

PROGRAMMA zaterdag 16 september

14.30 : Hardinxveld – Sliedrecht