Impuls Publiciteit

Over ons

Impuls Publiciteit is een veelzijdig en flexibel reclamebureau, met een flinke dosis inlevingsvermogen en een brede ervaring. Wij zijn bekend in de regio, maar voeren opdrachten uit voor bedrijven, instellingen en overheden door het hele land. Van wenskaarten tot kranen en van veiligheid tot het aanleggen van wegen zijn voor ons dagelijkse onderwerpen. Doelgericht werken wij aan het overbrengen van de juiste boodschap, in de juiste vorm en op het juiste moment. Kortom wij zijn het beste team voor reclame!

Wij hebben een hecht en flexibel team van creatieve mensen die het reclamevak verstaan. Wij ontwerpen huisstijlen, brochures, campagnes, bouwen websites en regelen al het productiewerk. Effectieve en vernieuwende oplossingen die wij precies afstemmen op wat onze opdrachtgevers nodig hebben. Op de v.v. Sliedrecht zijn we misschien nog het meest bekend van het AH Voetbalplaatjesboek en de presentatiegids, maar op de reclameborden staan de namen van talloze van onze klanten.

Naast het drukke leven en de passie voor mijn werk ligt het hart bij de v.v. Sliedrecht. Opgegroeid met de bal als keeper ben ik nu een trotse supporter van mijn twee jongens, geef ik keeperstraining, ben ik lid van sponsor- en redactiecommissie en ben ik betrokken bij de Businessclub. Het geeft een goed gevoel om als sponsor en vrijwilliger een bijdrage te kunnen leveren aan deze mooie vereniging.

Edwin Bronwasser - Impuls Publiciteit
Dr. Langeveldplein 16 in Sliedrecht