Supporters

Supporters sponsoren VV Sliedrecht

Noem het crowdfunding of lappen, maar met elkaar zorgden tien supporters van voetbalvereniging Sliedrecht voor een "reclame" bord langs de zijlijn van het hoofdveld op De Lockhorst. Deze mannen (o.a. oud-spelers, trainers of vrijwilligers) dragen de gehele voetbalclub een warm hart toe en vonden dit een leuk initiatief. Als "twaalfde man" zijn de heren vaak langs de lijn bij het vlaggenschip van de v.v. te zien én te horen. Meestal met opbouwende kritiek. Zowel naar spelers en arbitrage, maar vaker nog naar elkaar.

Het bord is op een strategische positie opgehangen, exact achter de dugout/spelersbank van de thuisclub. De aanwezigheid van het bord én de supporters had jammer genoeg deze middag niet het gewenste resultaat tot gevolg: Sliedrecht 1 verloor zaterdag met 1 - 2 van Noordwijk.

Je hoeft dus niet een kapitaalkrachtig bedrijf te zijn, om zo je club te sponsoren. En wellicht is dit een idee voor andere verenigingen of groepjes mensen om op eenzelfde manier je club te steunen.

Op de foto: Bovenste rij - Rob Bakker, Ton van Sinttruije Roel de Jager, Tako Stierman. Onderste rij - Dick Rietveld, José Kraaijeveld, Edwin Vermeulen, Ed Jonkers en Theo de Jong. Bert "Bruinbrood" de Bruin ontbreekt op de foto vanwege verplichtingen in Zweden.