Interview met Danny van Laarhoven

4 juli 2020 20:15

In de reeks korte interviews met voetballers en vrijwilligers, vandaag een interview met Danny van Laarhoven.

Wie is Danny van Laarhoven?
Geboren en getogen in Sliedrecht, 25 jaar jong. Al mijn hele leven spelend voor v.v. Sliedrecht.

Wat doe je normaal in het dagelijks leven en wat heeft de huidige situatie rondom het Coronavirus hier voor invloed op? Werk? Thuis? Bijzonderheden?
 Ik ben werkzaam als Engineer bij Alara-lukagro in Groot-Ammers. Alara-Lukagro is een bedrijf dat zich richt op geluids/lawaaibeheersing. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld geluidsisolerende omkastingen van grote noodstroom generatoren bij ziekenhuizen, geluidsisolerende/brandwerende deuren in kantoor gebouwen of datacenters etc. Hier op kantoor hebben we eigenlijk weinig gemerkt rondom het corona virus. Iedereen werkt gewoon door: uiteraard rekening houdend met alle corona-maatregelen.

Het voetbalseizoen is abrupt tot een einde gekomen. Hoe ga je je voorbereiden op het nieuwe seizoen?

Het abrupte en voortijdige einde van het seizoen is ontzettend jammer geweest natuurlijk maar gezondheid staat voorop dus wel begrijpelijk. Los van de trainingen die nu weer hervat zijn probeer ik 2/3 keer in de week thuis te trainen(2x kracht training en 1 x interval): zeker de interval training is voor mij belangrijk om het in aankomend seizoen toch een keer een hele wedstrijd vol te kunnen houden.

Welke tips en adviezen heb je voor je medevoetballers?
Probeer je zelf op je eigen manier zo fit mogelijk te houden in deze bijzondere tijd. Maar vooral: blijf gezond, dat is het belangrijkste.

Aan wie wil je het stokje doorgeven voor een volgend interview?

Aan Sem van der Pijl