UPDATE: Regels m.b.t. (Corona) trainingen

15 juni 2020 21:00

Sportvrienden,

Hierbij weer een update vanuit het bestuur in deze Corona tijd. In de afgelopen weken is er meer duidelijkheid gekomen over de regels voor de komende periode.

Trainen

Door veel teams wordt er in deze periode getraind, zowel de huidige teams als de nieuwe selecties voor komend seizoen.

Uiteraard dienen alle regels in acht genomen te worden zoals:
- als je verkouden bent, grieperig bent en/of koorts hebt: niet komen trainen;
- het complex is tot 1 juli alleen open voor diegenen die trainen/trainers/leiders en commissies/bestuurders die komen vergaderen;
- iedereen die komt trainen mag niet eerder dan 10 minuten voor aanvang op het complex aanwezig zijn;
- fietsen buiten de poort plaatsen (bij de hekken);
- aanwijzingen van de steward(s) opvolgen;
- kleedkamers en dergelijke zijn dicht dus omkleden thuis;
- voor de senioren geldt de 1,5 meter afstand zowel op als buiten het veld;
- drinken (water, etc.) van thuis meenemen.

Tot hoe lang trainen we door?

In ieder geval in de maand juni en de eerste weken van juli kan er worden getraind. Voor de maand juli zijn wij aan het inventariseren wie er door wil trainen en hoe dan het schema er uit komt te zien. Meer informatie zal in de week van 22 juni worden gepubliceerd.

Complex en kantine open

Vanaf 1 juli is het complex weer open voor iedereen, uiteraard met in achtneming van de 1,5 meter afstand.
De kantine zal in juli op donderdagavond en zaterdagmiddag open gaan.
De bedoeling is dat we op zaterdag 4 en 11 juli (onderlinge) jeugdtoernooien gaan houden. Nadere informatie volgt nog hoe o.a. de 1,5 meter richtlijnen zullen worden toegepast in de kantine.

Start competitie / spelen oefenwedstrijden

Op dit moment mogen wij vanaf 1 september weer gaan spelen en zal ook met de (beker) competitie worden gestart. Komende periode zal duidelijk worden vanuit de KNVB hoe dat gaat gebeuren.
Ook zal er meer duidelijkheid komen of er in augustus al oefenwedstrijden mogen worden gespeeld.
Inmiddels hebben wij opgegeven aan de KNVB van het aantal teams waarmee wij komend seizoen de competitie willen gaan spelen.

(Voorjaars) algemene ledenvergadering

Vanwege het coronavirus hebben wij eerder aangegeven om de voorjaars algemene ledenvergadering uit te stellen. Inmiddels hebben wij besloten deze ook niet voor de zomervakantie te houden.
Een belangrijk onderwerp voor deze vergadering is het vaststellen van de begroting voor het seizoen 2020-2021. Als bestuur zijn wij druk bezig maar er zijn nog een groot aantal onzekerheden over het komend seizoen. Denk aan de vraag van wel/geen toeschouwers bij het eerste elftal, wanneer start de competitie, etc.
Wij zullen jullie later berichten wanneer we de begroting gaan vaststellen.

Toekomst complex v.v. Sliedrecht

Afgelopen week heeft het college van B&W de gemeenteraad geïnformeerd over de planning van Sliedrecht buiten.

Dit geeft een beeld wanneer welke stappen ondernomen gaan worden: klik op deze link voor de College Informatie Brief.

Bestuur v.v. Sliedrecht