Baggercup 2017 Barmedewerkers gezocht

17 april 2017 13:15

Gelijk aan de afgelopen twee jaar wordt er wederom een Baggercup 2017 georganiseerd en hopen uiteraard op hetzelfde mooie weer en uiteraard op een grote opkomst barvrijwilligers. Wij hebben jullie steun hierbij erg hard nodig en laten we er met z’n allen weer voor zorgen dat het wederom een denderend succes gaat worden.

Hierbij roep ik jullie dus weer op om bij een van de kantinebeheersters (Corrie van de Giessen of Anneke Vet) je op te geven voor een of meerdere bardiensten voor zaterdag 10 juni en/of zondag 11 juni. (zie de lijst op de site). Er zijn zoals je ziet meerdere shifts dus graag opgeven in welke shift(s) je wilt meedraaien en achter welke bar.

Ook zijn we op zoek naar vrijwilligers voor het schoonhouden van de toiletten en het legen vuilcontainers opruimen terrassen e.d.

Hoop wederom op een grote opkomst (bar)vrijwilligers,

Klik hier voor het overzicht van de bardiensten tijdens de Baggercup 2017

Opgeven kan via e-mail: [email protected]

Voor de website van de baggercup: www.baggercup.nl